يادت مي ايد؟

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي

يادت مي ايدميگفتي هنوزبچه اي؟ حالابياوببين كه من همه ي غم را خودم تنهايي حمل ميكنم.

ميفهمي؟

خودم تنهايي... هيچ كس نبودنت راكمكم نميكند.

 

                                                                                                            "غزل فيروزي" 

 



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

shana
ساعت23:26---3 بهمن 1391
عشقم سلوم ديفوونه عالي اي بابا حرف ندالي عاشختم جوجو وبت عاليههههههههههه!!!
پاسخ:مرسي عزيز دلم تولطف داري به من


faeze
ساعت17:53---26 دی 1391
غزل بدو سهیل!!!

faeze
ساعت14:42---26 دی 1391
سلاممممممممممم همین الان تازه باز کرد!

نمی دونم چرا سهیل باز نمیشه!!
پاسخ:الان امتحانش ميكنم


sara
ساعت20:25---25 دی 1391
سلام غزل جان.نوشته هات واقعا قشنگن.استعداد خوبی داری.لطفا به منم سر بزن.و خواهشا علاوه براینکه نظرتو درباره وبم بگو،نظرتو درباره نقش اولش هم بگو!باشه؟!اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.منتظرتم
shahrokh-estakhri59.lxb.ir


ارتان
ساعت20:22---24 دی 1391
سلام وبلاگ توپی داری محشره.پاسخ:مرسي چشماتون خوشمل ميبينه

sahar
ساعت19:09---20 دی 1391
می دونی تلخ ترین اتفاق چیه؟

تو بخوای...
اونم بخواد ...
ولی سرنوشت نخواد !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 16 دی 1386 ساعت 13:50 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ